2014. január 15., szerda

~Negyedik kör~Az út~

Na sziasztok, egy "kis" késés után meg is hoztam a részt :D
Kérlek komizzatok, nagyon fontos lenne nekem! Nem tudom mi olyan nehéz abban, hogy kettőt kattintotok és beírjátok hogy "Szuper", vagy "Kövit"
A versért bocsika, saját költemény és nagyon bandzsa lett xD, de az a lényeg, hogy rímel és ki lehet belőle találni az úticélt xDD
Kellemes olvasást! :D



*Mindenki*

"Három órád van eljutni a következö helyre, melynek a megfejtése az alábbi versben van. Ha nem érsz oda, kiesel a játékból és meghalsz.
Játékvezetö

Három óriás, kettö nagy,
Egyiknek nagy titka van.
Sötét, fénylö, veszélyes, 
Vigyázz mire lépegetsz!
Felül van a bejárat, 
Melyen ha tudsz, bejuthatsz.
Ne ijedj meg a sötét árnytól,
Ha hátra nézel, belehalsz, Ó!"

*Louis*

Mi a franc ez?! Hogy a francba lehet ezt megfejteni?!
Oké, először is kell szereznem valami élelmet... Már kezdek nagyon éhes lenni. Hirtelen meglátok egy hátizsákot. Odamegyek hozzá és megnézem mi van benne. Ez az! Egy tízóraisdoboz tele kajával és egy kétliteres üveg víz! Azonnal kinyitom a dobozt és megnézem mi van benne, majd enni kezdem a hamburgert. A vízből is iszok, de nem olyan sokat. Ki tudja mikor találok még egy zsákot.
Mikor elkészülök, visszapakolok a táskába, majd a levéllel a kezemben felülök egy sziklára. Még egyszer átolvasom a találós kérdést. És még egyszer. Meg még egyszer. De sehogy se sikerül rájönnöm mi lehet az...

*Zayn*

Amikor megláttam ahogy a legjobb barátom szenved, majd megszakadt a szívem. Ordítani tudtam volna, de ahelyedt inkább az ellenszerhez rohantam, majd Niallhoz. Letérdeltem, fejét az ölembe fektettem, majd beszúrtam a perecbe a tűt. Pár perc múlva már csak nyöszrögött, majd teljesen elcsöndesedett.
-Niall... Niall... Kérlek Niall mond hogy nem haltál meg! - mikor a legjobb barátomnak elernyedt a teste, könnyek gyűltek a szemembe. Nem! Nem halhat meg! Lágyan pofozgatom az arcát. Meglátok egy hátizsákot, magamhoz húzom és megnézem mi van benne. Azonnal kiveszem az üveg vizet és Niall szájához emelem. Kicsit megdöntöm, hogy a folyadék lefollyon a torkán. Én is iszok belőle. Már nagyon régen ittam valamit. Lehet hogy a barlangban is volt hátizsák csak nem vettem észre? Nem baj, az úticél amúgy is arra van, megállhatok érte. De Niall... Zokogva térdelek élettelen teste felett. Nincs remény...
-Zayn... - hallom halkan Niall hangját, azonnal ránézek. Nagy kék szemeivel figyel engem. Azonnal szorosan magamhoz ölelem.
-Hála az égnek!
-Mi történt Zayn? - kérdezi barátom alig hallhatóan.
-Nem jutottál el időben az ellenszerig, de megtaláltalak és beadtam neked...
-Köszönöm...
-Nincs mit!
-Dehogynem! - felnéz rám - Hiszen megmentetted az életem!
-Értetek bármit megteszek! - mondom komolyan és megint megölelem.

*Niall*

Pár perc múlva, mikor teljesen magamhoz térek, elindulunk. Zayn tudja a választ a találós kérdésre, és nem is olyan nehéz. Van benne logika. Remélem nem téved...
Útközben nem hiszitek el kivel találkoztunk!
-Louis! - szorosan megöleljük egymást,  a hátán van egy hátizsák, mint az enyém is.
-Jól vagy? - kérdi Lou aggódva. Biztos ő is hallotta a szenvedésemet...
-Én igen. Te?
-Minden oké. - elengedjük egymást, majd Zayn is megöleli.
-Mehetünk? - kérdi később, mire bólintunk.
Lassan a hegy aljához érünk, én és Lou lent maradunk, Zayn pedig felfut a barlanghoz. Lehet hogy ott is van egy hátizsák élelemmel. Miután lejön, lassacskán elindulunk a már innen is kicsit látható bejárathoz...

*Liam*

Ez egyszerű! Ez semmi! Komolyan ez lenne a feladat?! Ezt egy ötéves is képes lenne megoldani! Innen is látom a bejáratot! De... Ilyen bokával... Nem tudom hogyan fogok oda eljutni... Tekintetemmet végigvezetem az úton, majd felsóhajtok és lassan elkezdek arra bicegni.
Hirtelen meglátok három alakot mászni felfele! Az egyiket azonnal megismerem, Niall! Elég aprónak tűnnek, de nincsenek annyira messze tőlem. De miért másznak? Hiszen...
-Niaaaaall!!! - kiáltom el magam teli torokból. A három alak megtorpan - Gyertek ide!!! - kiabálom nekik és integetni kezdek, hogy észrevegyenek.
-Már félúton vagyunk! Nem fordulunk vissza! - kiabálják vissza egyszerre, biztos megbeszélték.
-De itt a lépcső!

*Harry*

Kiabálás? Lépcső? Mi van?! Megrázom a fejem, biztos csak képzelődök. Tekintetem újra a levélre vezetem és szememmel újra átfutom a szöveget. Igen, ez biztosan az. De nincs annyi időm, hogy lemásszak erről a hegyről, majd felmásszak a másikra... Át kell kelnem a hídon. Megint.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Egy kis játék! Ha kiakarod magad próbálni, fejtsd meg a találós kérdést! Nem olyan nehéz, remélem érthetően írtam le :) A részben ne keressétek a megoldást, szándékosan nem írtam le ;D
2 helyes válasz VAGY próbálkozó után hozom a kövi részt!

Egy kis segítség: a sziget közepén van egy tó. Délnyugaton van a Nagy tölgy, Északon pedig a Sas barlangja és a Medve kuckója. Az mellett van egy kisebb hegy, a középső mellett pedig egy nagyobb. Ezt a kettőt köti össze a Bothíd. A Lepkék völgye a harmadik hegy aljában van (nem az, amelyiken van a Sas barlangja és a medve kuckója, hanem a másik nagy ;D). A sziget keleti részén van a két vízesés. 

Három óriás, kettö nagy,
Egyiknek nagy titka van.
Sötét, fénylö, veszélyes, 
Vigyázz mire lépegetsz!
Felül van a bejárat, 
Melyen ha tudsz, bejuthatsz.
Ne ijedj meg a sötét árnytól,
Ha hátra nézel, belehalsz, Ó!


5 megjegyzés:

  1. Hát.. ömm... valami olyasmi, hogy:
    A három oriás az a Nagy tölgy, a Sas barlangja és a Medve kuckoja.
    A két nagy pedig ami mellettük van. A nagy titok szerintem a bejárat. Lépegetni a hidon kell, vigyázni kell, hogy le ne ess. A sötét árny az a medve vagy a sas. Az, hogy " Ha hátra nézel, bele halsz, Ó!" nem értem montosan. Talán az, hogyha kerget a medved fuss ne állj meg vagy valami ilyesmi.
    Hát ennyi lenne.
    A részröl pedig:
    Nagyon jo lett:) izgii:3
    Ês kiváncsi vagyok a megfejtésre:)
    Siess a kövivel ! <3

    VálaszTörlés
  2. Az elképzelésed nagyon jó, de sajnos nem az a megfejtés :D
    Azt a három óriás kettő nagyot úgy értettem, hogy a három órásból kettő nagy, szóval a harmadik kisebb :)
    Am ez tényleg nehéz... Ha nem én találtam volna ki, én se tudnám a választ xD
    Köszi szépen hogy komiztál :D :3 És sietek :)))

    VálaszTörlés
  3. Szia. Nagyon jo lett. Tippelni tudok. A harmadiknal lesz a bejarat .de a hidon at kell kelnie valamelyikuknek. Szerintem ugyan olyan tavolsagra van mindenkitol. Kovit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Graaaat, eddig te vagy a legközelebb! :DDD
      A részt pedig amint kész lesz, hozom ;D

      Törlés
  4. hát. nem teljesen értem. addig eljutottam, hogy a három hegy közül két nagy és egy kicsi van. a nagy titok szerintem az ellenszer. sötét, fénylő az nem tudom mi. a veszélyes az a híd, mert leeshet. a felül van a bejárat az sztem a barlang bejárata, ahol van az ellenszer. az árny az meg nem tudom mi éd azt se, hogy miért hal bele, ha hátranéz.

    VálaszTörlés